Subject: Kohaliku omavalitsuse kriisiülesannete täitmise kontaktisiku määramine
From: <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 15:19:17 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

TAPA VALLAVALITSUS

Tere!

Teile on saadetud Tapa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument:

Pealkiri: Kohaliku omavalitsuse kriisiülesannete täitmise kontaktisiku 
määramine
Registreerimise kuupäev: {regDateTime}
Registreerimise number: {regNumber}
Juurdepääsupiirang: Avalik*
Juurdepääsupiirang kehtib alates   kuni
Juurdepääsupiirangu alus:

Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks on vajalik ID-tarkvara, mis 
on kättesaadav aadressilt http://installer.id.ee/.

*Teave (kaasa arvatud manused), millele on kehtestatud juurdepääsupiirang 
(märge AK - asutusesiseseks kasutamiseks), on mõeldud ametialaseks 
kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas 
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata 
ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete 
saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat 
ning kustutage e-kiri oma arvutist.

Kontaktinfo
Tapa Vallavalitsus
Pikk 15, 45106 Tapa linn, Lääne-Virumaa
Tel 322 9650
E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
E, T 8-17 / K 8-16.30 / N 8-17 / R 8-15